PKD یک خانواده باید تست
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

PKD یک خانواده باید تست

من یک خانواده با PKD باید با PruebaTengo من آزمایش PKD آشنا؟ با توجه به پژوهش، بیماری کلیه پلی کیستیک (PKD) می کند نسل ها به عنوان بیماری های دیگر genéticas.Si شما یک خانواده با PKD جست و خیز نیست، با دکتر خود در مورد درخواست اولین prueba.La آزمون مورد استفاده برای PKD اولتراسوند در کلیه نگاه کنید و ببینید اگر بیشتر وجود دارد quistes.Aprender در مورد PKD می تواند به شما کمک کند مراقبت بهتری از سلامت کلیه های خود را است.

بیماری کلیه پلی کیستیک چیست؟

بیماری کلیه پلی کیستیک (PKD) یک اختلال کلیوی را از پدر به تصویب رسید به hijos.Se کیست های متعدد با اندازه های مختلف مشخص می شود. سه نوع PKD وجود دارد: بیماری اتوزومال غالب کلیه پلی کیستیک (ADPKD)، اتوزومال مغلوب کلیه پلی کیستیک (ARPKD) و به دست آورد بیماری کیستیک کلیه. PKD همچنین می توانید آسیب کبد، لوزالمعده و قلب، مغز، در برخی موارد نادر است.

چگونه برای جلوگیری از PKD بدتر است؟

زمانی که شخص بیماری کلیه پلی کیستیک (PKD)، رشد کیست باعث می شود که کلیه ها بزرگ هستند، و حتی می تواند به renal.Los شکست علائم به دلیل این کیست ها و آسیب آنها را به علت رخ می دهد منجر شود.

پزشکی میکرو چینی Osmotherapy می تواند مردم را با مراحل اولیه PKD توسط روانپزشک کمک و مهار رشد پزشکی quistes.Micro-چینی Osmotherapy از طریق سه راه PKD. و ما معتقدیم که دلایل اصلی که چرا بیماران خارجی بیشتر و بیشتری را امتحان کنید این درمان آخرین PKD در چین است.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد پزشکی میکرو چینی Osmotherapy و درمان PKD، شما می توانید پیام را ترک و یا ارسال ایمیل به ما enfermedad-renal@hotmail.com، ما همه چیز ممکن است برای کمک به انجام.





:: بازدید از این مطلب : 232
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 4 تير 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: